Zvažujete vlastní podnikání? Rádi byste rozjeli vlastní firmu a spojili své podnikání s americkou franšízou? Franšízing je skvělý způsob, jak začít vlastní podnikání pod zavedenou značkou.
Obchodní oddělení velvyslanectví USA ve spolupráci s Českou asociací franchisingu (ČAF) pořádá ve čtvrtek 18. září 2025, představení amerických franšízových konceptů, které hledají partnery/master franšízanty v České republice.
Registrace pro vážné zájemce o koupi franšízy je k dispozici zde (Opportunities with U.S. franchise concepts / Představení U.S. franšízových konceptů 2025).
Schváleným investorům zašle velvyslanectví oficiální pozvánku na akci.
Další dotazy rádi zodpovíme na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Seznam amerických franšíz, které hledají master franšízanta/partnera pro Českou republiku:
Anytime Fitness nabízí osobní trénink, výživové poradenství a koučink v oblasti regenerace. Značka má přes 5 500 poboček ve více než 40 zemích a její členové mají nepřetržitý přístup do kterékoli pobočky na světě. V letech 2013-2024 byl otevřen nový klub Anytime Fitness každých 67 hodin, což přispělo k rozšíření na pět milionů členů po celém světě. Anytime Fitness je značkou společnosti Purpose Brands, přední franšízové společnosti v oblasti zdraví a wellness, která rovněž vlastní Orangetheory Fitness, Waxing the City, The Bar Method a Basecamp Fitness.
Barberitos je fast-casual koncept restaurace ve stylu jihozápadního grilu, známý pro své čerstvé, přizpůsobitelné menu, které zahrnuje burrita, tacos, saláty a další. S mottem „lepší burrito“ se Barberitos zaměřuje na vysoce kvalitní, čerstvě připravené ingredience, jako je ručně připravené guacamole a marinované proteiny, s důrazem na chuť, čerstvost a spokojenost zákazníků. V nabídce jsou také vegetariánské, veganské a bezlepkové varianty. Barberitos se zavazuje poskytovat zdravější jídla, aby vyhověl rostoucí poptávce po zdravém stravování.
Blaze Pizza je známá pro svou výjimečnou kvalitu a „neuvěřitelně“ rychlou přípravu. Pizza na míru se vyrábí z čerstvého, doma připraveného těsta se zdravými a řemeslnými ingrediencemi. Zákazníci si mohou vybrat od nápaditých až po klasické pizzy a z rozsáhlého výběru omáček, sýrů, mas a zeleniny, aby si vytvořili svůj dokonalý kousek, který je poté „rychle upečen“ v žhnoucí horké peci za pouhých 180 sekund do dokonale křupavé dokonalosti.
Mobile Outfitters je světovým lídrem v poskytování vysoce kvalitních chráničů obrazovky na vyžádání s více než 1 500 pobočkami v 65 zemích světa. Produkty jsou vyrobeny v USA a mají celosvětovou doživotní výměnu. Mobile Outfitters je chytrá obchodní volba, protože díky svému systému RapidCut na vyžádání eliminuje noční můry se zásobami, zvyšuje příjmy obchodu o 20–30 % a nabízí výjimečné marže produktů.
Olive Garden je přední americký řetězec restaurací, který se specializuje na italsko-americkou kuchyni a je známý svou rodinnou atmosférou, neomezenou polévkou nebo salátem a tyčinkami. Provozuje téměř 950 restaurací po celých Spojených státech a ve 13 zemích po celém světě. Značka je součástí portfolia společnosti Darden Restaurants, Inc., která provozuje také restaurace LongHorn Steakhouse nebo Ruth's Chris Steak House.
Společnost RAVE Restaurant Group vlastní a franšízuje restaurace Pie Five a Pizza Inn. Od roku 1958 je Pizza Inn známá jako „Pizza z amerického rodného města“ s více než 110 pobočkami v USA a 19 pobočkami ve světě. Jídelní lístek, který obsahuje klasické pizzy, „pizzerty“ a nové inovace, jako je NYXL Pizza, se neustále vyvíjí a zároveň si zachovává svou charakteristickou atmosféru malého města.
Společnost Renue Systems je předním poskytovatelem specializovaných úklidových služeb pro hotelový průmysl. Byla založena v roce 1991 v Chicagu a od té doby získala značné odborné znalosti, které jí umožňují řešit širokou škálu problémů pro velké hotelové skupiny (a další komerční zákazníky), jako jsou Marriott, Hilton, IHG, Accor, Hyatt, Radisson, Best Western a další, včetně mnoha místních, menších nemovitostí. S 32 pobočkami po celých USA a v šesti zemích – včetně Francie a Španělska – hledá Renue další kvalitní týmy.
Russo's New York Pizzeria, řetězec z Houstonu, který založil v 90. letech 20. století Anthony Russo, přináší autentickou chuť pizzy newyorského stylu a italské kuchyně do fast-casual prostředí. S důrazem na originální rodinné recepty, čerstvé suroviny a tradiční přípravu nabízí Russo's rozmanité menu, které přesahuje jejich uznávané pizzy, s polévkami, saláty, těstovinami, calzony a dezerty.
Transworld Business Advisors je světovým lídrem v oblasti zprostředkování prodeje firem, fúzí a akvizic, a franšízového poradenství, který propojuje kupující a prodávající a poskytuje profesionální služby, ať už chcete získat společnost, nebo koupit novou franšízu. Značka je součástí portfolia United Franchise Group (UFG), do kterého patří i další koncepty působící v Evropě, jako jsou Signarama, Fully Promoted, Venture X, Jon Smith Subs, Experimax.
Velvet Taco předefinovalo zážitek z tacos, firma míchá nečekané ingredience, aby vytvořila mimořádný a nečekaný zážitek. Jejich kuchaři nedělají jen tak ledajaké tacos – vytvářejí jedlé umění s trochou rebélie, používají chutě z celého světa. Mysleli jste si, že indická kuchyně nepatří do tacos? Zamyslete se znovu. Korejská? Mají ji. Navíc, každý týden mají nové tacos s globální příchutí.
Vocelli Pizza, americká značka známá svým závazkem „dodávat klasickou italskou kvalitu“, nabízí prověřenou franšízovou příležitost. S více než 80 pobočkami v současnosti fungujícími po celých Spojených státech a rostoucí mezinárodní přítomností v Kambodži a v oblasti Perského zálivu kombinuje Vocelli Pizza bohaté dědictví autentických, řemeslných receptů s moderním obchodním modelem zaměřeným na objednávky.
Wendy's ®, ikonická globální značka rychlého občerstvení (QSR), hledá nové franšízové partnery v Evropě. Wendy’s, známá svými čtvercovými hamburgery připravenými na objednávku, pikantním kuřecím sendvičem a dezertem Frosty®, si získává celosvětovou oblibu díky závazku poskytovat zákazníkům vysoce kvalitní služby a výjimečnou pohostinnost. S moderním designem restaurací, digitálními inovacemi a důrazem na provozní dokonalost má značka dobrou pozici pro růst na nových trzích a vytváření hodnoty pro zákazníky i franšízanty.