Hledáte cesty, jak oslovit online vaše budoucí zákazníky? Jak jim ukázat, že jste experty ve vašem oboru? Že u vás dostanou za své peníze tu správnou službu či produkt?
Pak byste měli do svého marketingu zařadit i webináře. Protože ty to všechno umí!
A na webináři "Jak nastavit webinář jako správný magnet na zákazníky" se dozvíte, jak na to. Webinář vysíláme v pondělí 16. května od 11 hod.
Proč píšu v množném čísle? Protože tentokrát jsem si k vysílání pozval kolegu - online marketingového specialistu Petra Slavíka.
Jaký je obsah webináře?
- proč je webinář tak důležitý jako "magnet" na vaše zákazníky a proč má nezastupitelnou úlohu v online marketingu
- jakou strukturu má mít správný webinář
- jak na webinář získat registrované účastníky
- jak s registrovanými účastníky pracovat před i po webináři
- je lepší webinář zdarma nebo placený?
- jakou platformu vybrat pro vysílání vašeho webináře
- jak využít zaznamenaný webinář pro zapojení do automatizovaného prodejního systémů.
Zkrátka a dobře, z webináře si odnesete know-how, které byste jinak pracně získávali hodinami učení a následným testováním metodou "pokus omyl".
Dohromady jsme odvysílali desítky webinářů a o získané zkušenosti se s vámi 16. května od 11 hodin podělíme. V 60 minutách vám řekneme to nejdůležitější, co potřebujete vědět, aby už váš příští webinář byl úspěšný.
Honza Vorel
majitel IPC Corporation, s.r.o.